Respon Bekas Isteri Nedim Isu Menyindir Nora Danish adalah Entri ulangsiar dari Laman Berita yang hanya perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Respon Bekas Isteri Nedim Isu Menyindir Nora Danish membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





Respon Bekas Isteri Nedim Isu Menyindir Nora Danish






Bekas isteri Nedim Nazri iaitu Nabilah Khan meminta isu yang mendakwa dia telah menyindir pelakon Nora Danish baru-baru ini tidak lagi dipanjangkan.

Malah, menerusi akaun Instagram miliknya semalam Nabilah menjelaskan dia gembira dengan hubungan pasangan itu yang sudah lama terjalin lebih-lebih lagi anak kecilnya iaitu Mohamed Nedrin atau dipanggil Dre turut bahagia di samping Nora.



“Nedim adalah bekas suami dan ayah kepada anak saya. Dia telah menjalinkan hubungan dengan Nora dalam tempoh masa yang agak lama dan mereka dilihat bahagia bersama.Anak saya, Dre juga gembira apabila bersama mereka serta anak Nora (Putera Rayqal). Dan sebagai seorang ibu saya bahagia melihat anak saya bahagia.

“Saya bukanlah seorang selebriti dan tidak biasa dengan perhatian yang diberikan orang ramai.Diharap penjelasan yang diberikan dapat meleraikan isu ini,”


Sementara itu, Nabilah Khan berharap penjelasan yang diberikan di Instagram dapat meleraikan kontroversi tersebut.



Nora sebelum ini terkejut dan kecewa apabila ada individu menyindirnya dalam Instagram milik Nabilah selepas Nora muat naik gambar bersama anak bekas suami-isteri itu dalam Instagram miliknya.

Perbuatan Nora itu mendapat reaksi yang kurang menyenangkan apabila beberapa pihak termasuk rakan artis memberi komen negatif menerusi Imstagram milik Nabilah termasuklah tuduhan Nora sebagai perampas.





This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.





Respon Bekas Isteri Nedim Isu Menyindir Nora Danish ini adalah Entri ulangsiar dari diantara laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Wow Berita iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Dop Paka Sikit Arang.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.