Video Gadis Thai Urut Kaki Di Bukit Bintang Tersebar adalah Entri ulangsiar dari Laman Berita yang hanya perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Video Gadis Thai Urut Kaki Di Bukit Bintang Tersebar membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





Video Gadis Thai Urut Kaki Di Bukit Bintang Tersebar






Pelanggan lenguh kaki mengambil keputusan untuk diurut kakinya di premis di Bukit Bintang, Kuala Lumpur. Dia kemudian terkejut dengan halwa mata dipersembahkan oleh gadis Thailand bertugas.


Menurutnya, tukang urut warga asing itu tidak menawarkan khidmat seks.


Sebaik terlihat ‘visual istimewa’ di hadapan mata, pelanggan itu lantas mencapai telefon bimbit dan merakamkan aksi gadis terbabit. Khidmat mengurut itu dijalankan di ruang terbuka, bukan di dalam bilik bertutup.


Sekali lagi saya tegaskan, video di bawah mengandungi visual seksi terlampau, BUKAN untuk tontonan mereka di bawah umur 18 tahun.


Tidak dapat disangkal, banyak premis urut bercambah di ibu kota, bersaing sesama sendiri. Tentunya setiap premis menawarkan khidmat itu cuba untuk memancing pelanggan agar datang berulang kali.


Tiada paksaan untuk menonton video di bawah, sila gunakan budi bicara sendiri. Saya sekadar memaparkan realiti.


Mungkin selepas ini, ramai isteri akan berasa sangsi untuk membenarkan suami berseorangan diurut kaki.






This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.





Video Gadis Thai Urut Kaki Di Bukit Bintang Tersebar ini adalah Entri ulangsiar dari diantara laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Wow Berita iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Dop Paka Sikit Arang.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.