Tonton Pengantin Malam 2014 Full Movie adalah Entri ulangsiar dari Laman Berita yang hanya perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Tonton Pengantin Malam 2014 Full Movie membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.

Tonton Pengantin Malam 2014 Full Movie

Tonton Pengantin Malam 2014 Full Movie



Tonton Pengantin Malam 2014 Full Movie. Watch Online Streaming Video for Free. Media Stream Online Channel. This site does not store any files on its server. Tonton Full Movie Streaming only index and link to content provided by other sites. Embeded Credit to TontonStreaming. If the video keeps buffering? Just pause it for 5-10 minutes then continue playing.


Jom tonton filem Pengantin Malam di sini. Pengantin Malam mengisahkan tentang Maya yang telah hilang daya ingatan akibat daripada kemalangan jalan raya. Dalam insiden terbabit, dia secara tidak sengaja telah melanggar seorang gadis yang bernama Laila dan telah menyebabkan Laila mati dalam kemalangan tersebut.

Sinopsis Pengantin Malam 2014 Full Movie

Ianya mengisahkan tentang seorang isteri, Maya (lakonan Nora Danish) yang mengalami amnesia selepas kemalangan jalan raya. Beliau sedikit pun tidak mempunyai ingatan sebelum beliau terlibat dengan kemalangan. Dalam masa yang sama tidurnya sering terganggu sehinggakan beliau sanggup berjaga malam. Ini menyebabkan suaminya Razif (Farid Kamil) merasa tertekan dengan apa yang terjadi pada Maya yang semakin tidak terurus.

Atas nasihat pakar,Razif membawa Maya berehat di villa keluarga Razif.Malangnya gangguan makin menjadi teruk dimana ada kelibat wamita berbaju pengantin bersama seorang bayi menghantui hidup Maya. Seperti villa itu ada menyimpan satu rahsia tentang apa yang menghantui Maya selama ini.

Maya sering kali diganggu dengan nyanyian lagu "Air Pasang Pagi Surut Pukul 5" dan juga patung kanak-kanak. Sehingga pada satu masa, Jelmaan pengantin perempuan itu makin menjadi-jadi menyebabkan Maya nampak seperti orang yang sakit jiwa. Habis jari jemarinya digigit dan memaksa Razif mendapatkan bantuan doktor pakar..

Tonton Pengantin Malam 2014 Full Movie ini adalah Entri ulangsiar dari diantara laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Wow Berita iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Dop Paka Sikit Arang.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.