Pelakon veteran Wan Maimunah dilaporkan telah bercerai? - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Pelakon veteran Wan Maimunah dilaporkan telah bercerai? harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
Pelakon veteran Wan Maimunah dilaporkan telah bercerai?

Pelakon veteran Wan Maimunah dilaporkan telah bercerai?



Pelakon veteran Wan Maimunah dilaporkan telah bercerai dengan suaminya Makpol Saimon semenjak April lalu.

Wan Maimunah yang juga terkenal dengan iklan peragut terbitan FINAS itu mengakui bahawa tiada apa-apa lagi hubungan dengan usahawan makanan Kacang Pool itu.

Bagaimanapun, Wan Maimunah enggan memberikan penjelasan lanjut mengenai perceraian mereka kerana menghormati keputusan bekas suaminya itu yang tidak mahu perkara ini dibesar-besarkan.

"Saya tidak boleh beri sebarang kenyataan lanjut mengenai kes perceraian kami, lagi pun lebih baik jika ditanya pada bekas suami saya. Saya bimbang perkara ini diperbesarkan.

"Apa yang boleh saya katakan ialah itu semua kuasa Allah. Hanya Allah yang maha mengetahui segala yang berlaku," demikian kenyataan Wan Maimunah kepada wartawan Kosmo semalam.

Lapor Kosmo!, Wan Maimunah kini kelihatan tidak bermaya dan susut berat badan.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Pelakon veteran Wan Maimunah dilaporkan telah bercerai?. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.