Bilangan ‘like’ saya jauh lebih banyak daripada Ahmad Maslan – Rani Kulup - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Bilangan ‘like’ saya jauh lebih banyak daripada Ahmad Maslan – Rani Kulup harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
Bilangan ‘like’ saya jauh lebih banyak daripada Ahmad Maslan – Rani Kulup

Bilangan ‘like’ saya jauh lebih banyak daripada Ahmad Maslan – Rani Kulup



Facebook ‘troll’ Presiden Pertubuhan Martabat Jalinan Muhibbah Malaysia (MJMM), Abdul Rani Kulup Abdullah dilihat lebih popular daripada yang dimiliki Datuk Ahmad Maslan kerana pengajaran yang terkandung di dalam laman itu sendiri.

Tegas Abdul Rani, walaupun laman itu dikendalikan ‘peminat’nya, ia dilihat memberi lebih banyak teladan dan bermanfaat daripada laman Facebook ‘troll’ Timbalan Menteri Kewangan, Datuk Ahmad Maslan.

“Peminat meletakkan aktiviti seharian saya selain bukan berniat memperlekeh. Bilangan ‘like’ juga jauh lebih banyak daripada Ahmad Maslan.

“Walaupun saya sendiri tidak mengenali pengendali laman itu, namun ia banyak membantu peminat-peminat saya untuk tahu aktiviti seharian yang dibuat MJMM.

“Ia sekali gus menaikkan nama MJMM dan memberi lebih promosi kepada banyak isu-isu negara yang harus diberi perhatian selain banyak laporan polis yang dibuat sebelum ini,” katanya kepada Astro AWANI di sini.

Tinjauan Astro AWANI mendapati laman FB ‘troll’ ‘Abdul Rani Kulup Fans’ mempunyai lebih 105,000 ‘like’ sementara ‘Ahmad Maslan Fans’ hanya mencatat 15,000 ‘like.’

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Bilangan ‘like’ saya jauh lebih banyak daripada Ahmad Maslan – Rani Kulup. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.