Boleh dapat ke Burger RM2 di Rembau? - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Boleh dapat ke Burger RM2 di Rembau? harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
Boleh dapat ke Burger RM2 di Rembau?

Boleh dapat ke Burger RM2 di Rembau?



Ya, memang boleh tapi jarang kita jumpa orang jual burger ayam atau daging RM2 tambahan lepas GST ni? Walaupun banyak kos bahan mentah naik akibat GST, Burger Aboy sebelah hentian bas pekan Chengkau, Rembau masih mengekalkan harga burger cuma RM2 sahaja.

Saya tanya boleh untung ke? Anak muda ni kata boleh lagi bang.

Saya rasa dia boleh untung kerana walaupun untung sedikit, tapi disebabkan ramai yang beli maka dia boleh dapat untung cuma penatlah. Tapi rasanya tak penat mana pun, bila ramai pula yang beli, maka dia dapat cepat menghabiskan stok pada hari tersebut.

Yang penting, rasa Burger Aboy ini setanding dengan burger lain.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Boleh dapat ke Burger RM2 di Rembau?. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.