Pendedahan gaya hidup Pengasas Sendayu Tinggi ini wajar buka mata - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Pendedahan gaya hidup Pengasas Sendayu Tinggi ini wajar buka mata harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
Pendedahan gaya hidup Pengasas Sendayu Tinggi ini wajar buka mata

Pendedahan gaya hidup Pengasas Sendayu Tinggi ini wajar buka mata



Kisah benar pendedahan gaya hidup Pengasas Sendayu Tinggi:

Pengasas Sendayu Tinggi, Puan Rozita Ibrahim. Semasa berbual-bual dengan beliau tempoh hari, beliau berkata...

"Ketika simpanan saya ada RM 8 juta di dalam bank, saya masih memandu MyVi. Sekarang pun saya lebih selesa memandu Toyota Prius dari rumah ke pejabat. Handbag saya pula hanya berharga RM 200 dari Guangzhou!"

Sambung beliau lagi....

"Bagi saya, kecantikan wanita itu pada 'otaknya'. Apa guna pakai barang-barang berjenama tetapi tiada 'otak' dan malas berusaha"
_________________

Dengan keadaan kos hidup yang semakin meningkat ketika ini, kata-kata Puan Rozita walaupun singkat namun wajar menjadi ikutan dan memberikan motivasi kepada semua.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Pendedahan gaya hidup Pengasas Sendayu Tinggi ini wajar buka mata. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.