Berhati hati kalau singgah di RNR Senawang - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Berhati hati kalau singgah di RNR Senawang harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
Berhati hati kalau singgah di RNR Senawang

Berhati hati kalau singgah di RNR Senawang

Peringatan penting kepada pengguna lebuhraya .petang tadi saya singgah diRR senawang untuk ke toilet.Selepas itu saya meneruskan perjalanan ke Melaka.tak sampai seminit kereta saya mengeluarkan isyarat supaya check tayar .

selepas itu saya berhenti di tepi jalan.tiba tiba dua orang India berhenti di depan kereta saya.saya cepat2 masuk kereta dan meneruskan perjalanan dan mereka terus mengekori kereta saya serta memberi isyarat suruh berhenti.

Namun tiba tiba kereta peronda plus dtg, dan mereka terus melarikan diri.Bila diperiksa tayar kereta tayar saya sengaja dibuang tiubnya agar anginnya keluar...Oleh itu diingatkan agar rakan rakan Fb semua berhati bila berhenti di RR..






Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Berhati hati kalau singgah di RNR Senawang. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.