Punca Sebenar Rosyam Nor Kemalangan Di Jalan UIAM Terjawap - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Punca Sebenar Rosyam Nor Kemalangan Di Jalan UIAM Terjawap harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




Punca Sebenar Rosyam Nor Kemalangan Di Jalan UIAM Terjawap










Penerbit dan pelakon terkenal, Datuk Rosyam Nor telah terlibat dalam sebuah kemalangan #di Jalan Universiti berhampiran dengan Pusat Asasi Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) beberapa hari yang lepas.



Kejadian yang berlaku kira-kira jam 10 malam itu, dia memandu kereta jenis Peugeot miliknya telah terbabas lalu melanggar pembahagi jalan selepas hilang kawalan gara-gara hujan lebat.










“Alhamdulillah tiada apa-ap#a yang serius berlaku dan tidak melibatkan kenderaan lain, cuma kemalangan kecil sahaja.



Ketika kejadian kenderaan saya hilang kawalan ekoran hujan lebat sebelum melanggar pembahagi jalan.



“Akibat hentaman kuat kereta tidak bo#leh bergerak kerana tayar pecah selain beberapa bahagian lain juga mengalami kerosakan,” katanya.





Sumber





PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri













Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Punca Sebenar Rosyam Nor Kemalangan Di Jalan UIAM Terjawap. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.