Pelajar mangsa buli di gunting rambut sampai robek - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Pelajar mangsa buli di gunting rambut sampai robek harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




Pelajar mangsa buli di gunting rambut sampai robek










Pasir Mas: “Saya takut nak gi sekolah kerana bimbang mereka masih dalam kelas sama...saya takut mereka buat la#gi,” kata Arif Ahmad Jani, 10, murid tahun empat yang didakwa dibuli rakan sekelasnya di sebuah sekolah rendah, di sini, kelmarin.










Dalam kejadian kira-kira jam 12 tengah hari, Arif mendakwa tangannya diikat ke belakang menggunakan tali rafia sebelum rambutnya digunting dua rakan sekelas ketika mereka dalam perjalanan ke pusat sumber sekolah.



Menurutnya, ketika itu dia bersama ra#kan lain berjalan keluar dari kelas sebelum dua murid berkenaan menahannya dan menarik tangannya ke belakang.










“Kami sepatutnya ke pusat sumber untuk kelas bahasa Inggeris, tetapi mereka tahan saya dan tarik tangan ke belakang. Mereka juga ikat tangan saya tanpa sebab.



“Sejurus itu mereka terus mengeluarkan gunti#ng dan menggunting rambut saya. Mereka buat tanpa menghiraukan jeritan dan tangisan saya yang minta dilepaskan.



Semoga kes adik Arif ini mendapat pembelaan sewajar nya dan pembuli dapat diambil tindakan sewajar nya.



Sumber





PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri













Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Pelajar mangsa buli di gunting rambut sampai robek. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.