Kisah Sebenar Pasangan Dinikahkan Atas Katil Hospital Sultanah Nur Zahirah Terjawap - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Kisah Sebenar Pasangan Dinikahkan Atas Katil Hospital Sultanah Nur Zahirah Terjawap harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




Kisah Sebenar Pasangan Dinikahkan Atas Katil Hospital Sultanah Nur Zahirah Terjawap








“Hilang rasa sakit bila saya berjabat tangan dengan jurunikah,” kata Mohd Zulkamal Yassin yang dinikahkan de#ngan pasangannya Nora Liana Yusof di Wad Ortopedik Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ) pagi tadi.



Pengantin lelaki segak mengenakan baju melayu putih dan bersongkok hitam dilihat tenang di atas katil sebelum upacara akad nikah dijalankan.



Lelaki itu sah memperisterikan ga#dis idamannya yang dikenali sejak enam bulan lalu dengan mas kahwin sebanyak RM500 beserta tujuh dulang hantaran dengan sekali lafaz.



Lelaki itu yang bekerja sebagai jurukimpal menyatakan dirinya merasakan inilah detik paling bahagia buatnya kerana hasrat untuk memperisterikan Nora Liana termakbul.












“Walaupun terpaksa dinikahkan di a#tas katil wad, saya bersyukur kerana semuanya berjalan lancar atas kerjasama kedua-dua ahli keluarga dan staf di wad ini. Saya amat berterima kasih kepada pihak HSNZ kerana sudi memberi ruang menyatukan kami,” katanya.



Isterinya, Nora liana menyatakan dia tidak mampu menahan linangan air mata kegembiraan selepas suaminya berjaya menyelesaikan urusan akad nikah dengan sekali lafaz.



Perasaan agak gemuruh tetapi pada m#asa sama terharu melihat kedua keluarga mereka tidak putus-putus memberi semangat kepadanya dan pasangan ketika melangsungkan majlis akad nikah.



“Jodoh kami sudah ditakdirkan begini dan saya tidak jangka ia berlaku lebih meriah daripada saya bayangkan. Saya benar-benar kagum dengan sikap suami yang bersungguh-sungguh untuk menyatukan kami berdua walaupun keadaannya masih terlantar Saya akan sentiasa menemaninya sepanjang rawatannya di HSNZ,” katanya.



Sumber





PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri













Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Kisah Sebenar Pasangan Dinikahkan Atas Katil Hospital Sultanah Nur Zahirah Terjawap. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.