SNSD dan Jessica Jung sama-sama menghadiri Mercedes-Benz Fashion Week merupakan Entri ulangsiar dari blog kategori Berita Tempatan. Memaparkan informasi terkini dan trending di Blogosphere Malaysia. Semoga SNSD dan Jessica Jung sama-sama menghadiri Mercedes-Benz Fashion Week membawa Manfaat dan Faedah kepada pembaca blog Natang Ngoh. Wallahu'alam bissawab.


SNSD dan Jessica Jung sama-sama menghadiri Mercedes-Benz Fashion Week






Beberapa member SNSD diketahui berkunjung ke New York, Amerika Syarikat. Tapi siapa sangka jika ex-member SNSD, Jessica Jung juga berkunjung ke sana pada masa yang sama?



Tiffany dan Sooyoung menambah gambar mereka sedang berada di New York untuk menghadiri Mercedes-Benz Fashion Week yang berlangsung pada 11 hingga 19 Februari 2015. Kedua-duanya mampu mencuri perhatian media kerana mereka tak hanya datang, tetapi juga menunjukkan gaya fesyen mereka yang unik. Tak hanya Tiffany dan Sooyoung, dua anggota lain, Taeyeon dan Seohyun juga kelihatan ikut bersama. Yang menghebohkan adalah penglihatan Jessica Jung yang kelihatan sedang membeli-belah di kawasan Soho, New York. Ditemani dengan si adik, Krystal f (x), Jessica kelihatan bersemangat dalam memilih fesyen - fesyen di butik - butik kenamaan di sana. Kedatangan Jessica dan Krystal di New York juga untuk menghadiri acara yang sama dengan SNSD.



Meskipun datang di acara yang sama, Jessica dan para member SNSD tak kelihatan mesra antara satu sama lain. Mereka seolah - olah tak pernah kenal dan berkawan sebelumnya.



Seperti diketahui, Jessica memutuskan untuk mengundurkan diri dari SNSD pada 2014 tahun lalu kerana ksumbereinginannya untuk fokus pada industri fashion dengan label pakaian yang ia dirikan sendiri, Blanc & eClare di tengarai sebagai penyebabnya. Namun Jessica tetap berada di agensi SM Entertainment untuk menunjang kerjayanya sebagai Jessica Jung, bukan Jessica SNSD.



Artikel SNSD dan Jessica Jung sama-sama menghadiri Mercedes-Benz Fashion Week ini bukan ditulis oleh pemilik Laman Natang Ngoh. Ia adalah Perkongsian bermanfaat iaitu Entri ulangsiar dari laman popular yang ditulis oleh penulis terhebat di Malaysia.

Setinggi Penghargaan kepada Kraiboy iaitu penulis dan sumber asal artikel yang menarik ini. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.