Kahwin Dengan Wanita Tiada Dara, Sanggupkah Anda? - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Kahwin Dengan Wanita Tiada Dara, Sanggupkah Anda? harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




Kahwin Dengan Wanita Tiada Dara, Sanggupkah Anda?








Klip video seks sebenarnya punca ramai wanita atau pelajar-pelajar negara kita kehilangan dara,disini kami ingin m#engedepankan satu soalan sanggupkah anda kahwin dengan golongan wanita yang tiada dara?



Pernah Sebuah akhbar tempatan melaporkan bahawa di negara ini dalam tempoh satu jam, seramai 6 orang gadis kehilangan dara mereka. Satu kajian juga menunjukkan 16,000 anak luar nikah dilahirkan setiap tahun puncanya adalah terlalu kerab menonton video seks.



Perangkaan ini boleh menjadi sat#u tamparan hebat kepada kaum lelaki yang merancang untuk mendirikan rumah tangga.



Ini kerana mereka bakal dihimpit dilema kerana kemungkinan memperisterikan wanita yang telah kehilangan dara sebelum waktunya.








Jadi, adakah lelaki zaman sekarang ma#sih lagi mementingkan status dara pada seorang gadis?



Secara ringkasnya ini adalah pendapat peribadi penulis, yang mungkin mewakili pendapat sesetengah golongan lelaki.



Rasanya zaman sekarang ni pun lelaki masih lagi mementingkan status ‘dara’ seorang gadis .bak kata setengah orang dara itu mel#ambangkan kesucian, maruah dan keperibadian wanita.



Bukan bermaksud wanita yang tidak mempunyai dara itu tidak suci, mungkin mereka sukakan aktiviti lasak sehinggakan tanpa disedari mereka kehilangan dara .










Kalau macam tu, mungkin sebagian ora#ng tetap terima melainkan perkara tersebut berlaku kerana zina . Bagi kes lain, seperti mangsa rogol, ianya terpulanglah kepada lelaki untuk menerima ataupun tidak.



Perlu diingatkan, kes seperti mangsa rogol ini berlaku bukan atas kehendaknya.



Sebenarnya, status dara ini perkara yang subjektif . Lain orang lain pemikirannya.



Mengimbas kembali pada kes seorang remaja berusia 14 tahun buat pengakuan di akaun facebooknya sendiri, tentang dirinya yan#g sudah kehilangan dara dan berbangga dengan keadaan itu..isu ini menjadi hangat apabila ramai yang mengecam perbuatan gadis tersebut.



Kemudian gadis itu memadam kembali statusnya lantaran dihentam dengan komen-komen yang agak kasar,namun begitu media tempatan harian metro cuba menghubungi facebook gadis tersebut namun gagal mengulas# kembali isu itu.








Walau bagaimanapun, Tuhan dah tentukan jodoh kita. Macam mana sikap kita, begitulah jodoh kita.



Jadi, kalau kita mementingkan status dara atau gadis, kita sebagai lelaki kena juga mempertahankan keterunaan kita.



Walaubagaimanapun, janji Allah itu pasti, perempuan yang baik adalah untuk lelaki yang baik dan sebaliknya.



Sumber





PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri











Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Kahwin Dengan Wanita Tiada Dara, Sanggupkah Anda?. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.