6 Gambar Terkini Anak Lelaki Linda Jasmin - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di 6 Gambar Terkini Anak Lelaki Linda Jasmin harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




6 Gambar Terkini Anak Lelaki Linda Jasmin








Linda Jasmin sinonim dengan Akademi Fantasia, beliau yang merupakan salah seorang tenaga penga#jar di Akademi Fantasi 2014 yang lalu.



Bukan ada cerita baru pasal guru tari ini pun, cuma baru-baru ini ada rakan kirimkan beberapa keeping foto seorang budak remaja mat salleh yang comel dan kacak, rupayanya anak kepada Linda.



Tak sangka anak teru#nanya hasil perkahwinannya sebelum bersama pelakon Que Haidar itu sudah besar remaja dan semakin kacak. Wajah mat salleh yang diwarisi itu tak ubah macam penyanyi antarabangsa Justin Bieber pula.










Anak kepada Linda yang bernama Qalif Khan itu berusia dalam 14 tahun tahun ini. Patutlah dah besar remaja kan anak Linda tu. Nampaknya, Qalif pandai juga membawa dirinya sendiri walapun ibunya sudah punya family baru dengan adik-adiknya yang lain.



Apa lagi jom lihat beber#apa keping gambar anak lelaki Linda Jasmin yang semakin kacak untuk tatapan semua peminat Linda Jasmin dan Que Haidar di luar sana.


















Sumber





PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri













Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal 6 Gambar Terkini Anak Lelaki Linda Jasmin. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.