PANEH! Mahfuz sahkan telesidang bersama Sirul Isnin ini - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di PANEH! Mahfuz sahkan telesidang bersama Sirul Isnin ini harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




PANEH! Mahfuz sahkan telesidang bersama Sirul Isnin ini


Ketua Penerangan PAS Datuk Mahfuz Omar mengesahkan telesidang bersama Sirul Azhar Umar Isnin ini di mana Sirul akan be#rkomunikasi secara terus dengan media tempatan, lapor The Rakyat Post.



“Sesi telesidang akan diadakan Isnin ini di Pejabat Pas, Jalan Raja Laut,” katanya ketika dihubungi The Rakyat Post.



Ketika ditanya mengenai kenyat#aan Jabatan Imigresen Australia bahawa tiada kelulusan diberikan untuk media Malaysia mewawancara Sirul, Mahfuz menjawap pihaknya bukan mengadakan sesi sidang video sebaliknya hanya akan berhubung menggunakan suara (melalui telefon).



“Mengenai penafian Jabatan Imigresen Australia itu saya tak tahu kerana kami hanya buat sesi persidangan suara bukannya video.



“Jadi tak jadi, mai la datang, kita dengar terlebih dahulu apa yang Sirul hendak beri tahu nanti.








“Sebab itu kami ajak semua media tempatan kerana kita tidak boleh menafikan kebarangkalian Sirul kini sudah ber#ani membuat pendedahan kerana dia berada di luar cengkaman dan tekanan yang diberikan oleh pihak berkuasa di Malaysia,” kata Mahfuz.



Ahli Parlimen PAS Pokok Sena itu turut berkata pihak berkuasa wajar menyiasat semula kes tersebut berpandukan kenyataan Abd#ul Razak Baginda yang mengatakan kes ini hanyalah kes pembunuhan biasa yang sengaja disensasikan, sedangkan pada masa yang sama beliau mengaku mengenali dan pernah diugut oleh Altantuya atas sebab peribadi.










“Oleh itu, PDRM wajar menyiasat dahulu kesahihan apa yang dikatakan Sirul sebelum menafikan begitu sahaja demi me#mpertahankan imej ketelusan dan keberanian PDRM untuk bertindak tanpa memilih bulu dengan menghantar pegawai penyiasat ke Australia tanpa menunggu Sirul dibawa pulang ke negara ini bagi membuka semula kertas siasatan,” katanya, lapor The Rakyat Post.



Sumber





PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri















Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal PANEH! Mahfuz sahkan telesidang bersama Sirul Isnin ini. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.