JURUKAMERA RTM DISEPAK PEGAWAI KASTAM (VIDEO) adalah Entri ulangsiar dari Laman Isu Panas ! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya JURUKAMERA RTM DISEPAK PEGAWAI KASTAM (VIDEO) membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





JURUKAMERA RTM DISEPAK PEGAWAI KASTAM (VIDEO)








KUALA LUMPUR: Lutin Ahmad, jurukamera RTM dikasari, ditendang serta diugut oleh seorang pegawai Jabatan Kastam Diraja Malaysia yang mengiringi 5 pegawai lain yang berdepan dengan pertuduhan menerima rasuah.



Dalam kejadian pada jam 12 tengahari itu di Kompleks Mahkamah Jalan Duta, pegawai berkenaan dipercayai tidak berpuas hati dengan tindakan jurukamera terbabit yang merakam visual kesemua tertuduh ketika mereka dibawa keluar dari mahkamah setelah selesai prosiding pendakwaan.



Lutin, 39, mendakwa pegawai Kastam terbabit menghalangnya dari merakam visual sehingga berlakunya tolak menolak yang menyebabkan dia jatuh terlentang.



Dipetik dari BERNAMA,



"Kalau dia marah dengan tindakan saya itu, tidak patut dia tarik saya sampai jatuh, kenapa perlu dia bertindak terlalu agresif,"



Lutin berkata, beliau akan membuat laporan polis berhubung kejadian itu.








JURUKAMERA RTM DISEPAK PEGAWAI KASTAM (VIDEO) ini adalah Entri ulangsiar dari Blog Isu Panas merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Mr Panas iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.