Ini T-Shirt Zara Yang Menjadi Kontroversi adalah Entri ulangsiar dari Borak Kosong! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Ini T-Shirt Zara Yang Menjadi Kontroversi membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





Ini T-Shirt Zara Yang Menjadi Kontroversi




Siapa yang tidak kenal dengan jenamabaju yang satu ini, Zara. Label kenamaan asal Sepanyol ini, menuai banyak koment bertepatan dengan keluarnya T-Shirt terbarunya. Keinginan semula ingin menyenangkan hari pelanggannya berbuah kontrovesi. T-shirt putih dengan tulisan berwarna hitam yang bertuliskan "White Is The New Black." dinilai masyarakat dapat bemaksud sebagai sebuah ungkapan penghinaan.

Dikutip dari Huffington Post Minggu (17/8/2014), masyarakat mulai menyampaikan komen negatif mereka di situs jejaring sosial dan menyayangkan perilaku label kenamaan ini.



Berikut ungkapan kekesalan salah satu pengguna Twitter bernama Erin Ashley mengenai T-Shirt Zara ini:



"Kenapa label seperti Zara memutuskan untuk mengeluarkan T-Shirt yang bertuliskan seperti itu? Apakah tak pernah terpikir dalam benak mereka bahwa T-Shirt ini akan menjadi sesuatu yang kontroversi?" tulis Erin.



Hingga saat ini, pihak Zara belum memberikan konfimasi mengenai pelancaran T-Shirt mereka yang mengundang kontroversi tersebut.

(liputan6)

Kaos Zara




Ini T-Shirt Zara Yang Menjadi Kontroversi ini adalah Entri ulangsiar dari Borak Kosong merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada noreply@blogger.com (EDDIE YUSTIN) iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.