UPDATE 4 GAMBAR: WANITA KANTOI CURI KERETA MEWAH DICUCUH BESI PANAS ! adalah Entri ulangsiar dari Laman Isu Panas ! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya UPDATE 4 GAMBAR: WANITA KANTOI CURI KERETA MEWAH DICUCUH BESI PANAS ! membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





UPDATE 4 GAMBAR: WANITA KANTOI CURI KERETA MEWAH DICUCUH BESI PANAS !











Baru sahaja admin berkongsi satu video yang mana seorang wanita dipukul dalam kereta kerana mencuri kereta mewah Vellfire. LIHAT VIDEO TERSEBUT DI SINI



Lelaki yang memukul wanita itu sebenarnya adalah seoarang lelaki yang bekerja dengan sebuah syarikat penyewa kereta yang mana kini telah menghilangkan diri.






Wanita yang menjadi mangsa hukuman diluar undang-undang itu telah parah dibelasah. Bukan setakat dipukul dan diterajang malah dia juga telah dicucuh besi panas pada lengan berkali-kali.









Selain daripada keganasan fizikal, wanita itu juga turut disamun. Tablet dan juga wang dalam akaun bank wanita tersebut telah diambil oleh lelaki berkenaan. Bagaimanapun mangsa telah membuat laporan polis dan suspek utama telahpun dikenalpasti dan kini dalam siasatan pihak polis.



Menurut sumber, wanita berkenaan telah melakukan jenayah mencuri kereta kerana dipaksa oleh seorang lelaki berbangsa cina bagi menjelaskan hutang bekas suaminya. -SiakapKeli.com




UPDATE 4 GAMBAR: WANITA KANTOI CURI KERETA MEWAH DICUCUH BESI PANAS ! ini adalah Entri ulangsiar dari Blog Isu Panas merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Mr Panas iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

  1. yg soal siasat tu cm polis jea...Kenderaan tu pn cm van polis

    ReplyDelete

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.