VIDEO WANITA DIBELASAH KANTOI CURI KERETA MEWAH VELFIRE adalah Entri ulangsiar dari Laman Isu Panas ! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya VIDEO WANITA DIBELASAH KANTOI CURI KERETA MEWAH VELFIRE membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





VIDEO WANITA DIBELASAH KANTOI CURI KERETA MEWAH VELFIRE









Perempuan dalam video di bawah dikatakan suspek mencuri kereta mewah yang berjaya diberkas.



Modus operandi dilakukannya adalah menyewa kereta mewah sebelum memberikannya kepada sindiket barai kereta.



Dalam rakaman ini dia mengaku telah mencuri sebuah Velfire dan Ford.



Berdasarkan komen, ada mendakwa lelaki yang melakukan rakaman ini adalah anggota polis yang menyiasat penipuannya dan ada juga menyatakan wakil pemilik kereta sewa yang sudah dihilangkan perempuan ini.



Memang nyata perempuan ini mengaku salah tapi yang tak eloknya, dia dibelasah dengan ditampar dan ditendang sesuka hati oleh pihak yang merakam. Kalau ye pun dia dah buat salah bawa sajalah pergi balai polis dan biarkan pihak berkuasa jalankan tugas mereka, betul tak?



Ini bukan soal suspek perempuan atau lelaki tetapi negara ini ada undang-undang kot.-MYNEWSHUB







VIDEO WANITA DIBELASAH KANTOI CURI KERETA MEWAH VELFIRE ini adalah Entri ulangsiar dari Blog Isu Panas merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Mr Panas iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.