Panas! Anak Artis Terkenal Ditampar Cikgu Sekolah Lebih 10 Kali adalah Entri ulangsiar dari Laman Berita yang hanya perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Panas! Anak Artis Terkenal Ditampar Cikgu Sekolah Lebih 10 Kali membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





Panas! Anak Artis Terkenal Ditampar Cikgu Sekolah Lebih 10 Kali






Azhar Sulaiman, artis yang seringkali membawa watak serius semalam mendedahkan anak lelakinya, Andika Rees telah ditampar sebanyak 10 kali oleh cikgu.

Bagaikan amaran, Azhar memberikan peringatan agar cikgu terbabit jangan pula mengambil cuti keesokan hari kerana dia ingin datang dan menuntut penjelasan dari cikgu berkenaan.


Namun tidak pula didedahkan apa punca kejadian sehingga menyebabkan anaknya itu ditampar sebanyak 10 kali.



Gambar print screen status Azhar Sulaiman itu mula tersebar di laman-laman sosial mencetuskan tanda tanda orang ramai.

Ada juga yang menyatakan Azhar tidak sepatutnya mempercayai dakwaan anaknya itu, sebaliknya menyiasat punca kejadian sebenar.


Ada juga yang berpendapat, jangan hanya kerana Azhar seorang artis, maka dia layak menghentam guru terbabit dengan sewenang-wenangnya bagaikan anaknya itu tidak bersalah.


Apa pun, kita tunggu penjelasan lanjut dari kedua-dua pihak.





This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.





Panas! Anak Artis Terkenal Ditampar Cikgu Sekolah Lebih 10 Kali ini adalah Entri ulangsiar dari diantara laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Wow Berita iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Dop Paka Sikit Arang.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.