ZIZAN RAZAK DIKECAM!! -Kata-Kata Zizan Razak Di Meletop Timbulkan Kontroversi adalah Entri ulangsiar dari Laman Hangat! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya ZIZAN RAZAK DIKECAM!! -Kata-Kata Zizan Razak Di Meletop Timbulkan Kontroversi membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.
ZIZAN RAZAK DIKECAM!! -Kata-Kata Zizan Razak Di Meletop Timbulkan Kontroversi

ZIZAN RAZAK DIKECAM!! -Kata-Kata Zizan Razak Di Meletop Timbulkan Kontroversi



ZIZAN RAZAK DIKECAM!! -Kata-Kata Zizan Razak Di Meletop Timbulkan Kontroversi


Tidak pasti Zizan Razak mahu bergurau atau menyindir seseorang, namun apa yang diperkatakan olehnya di dalam rancangan MeleTOP semalam telah menimbulkan kemarahan segelintir penonton.

Zizak dikatakan telah mengeluarkan kenyataan berbunyi ‘wanita bertudung tak boleh berfikiran terbuka’ dan perkara tersebut seterusnya mendapat kritikan di laman sosial dan juga forum. Ada yang menyifatkan Zizan tidak sepatutnya bergurau dengan melampau sedemikian kerana mampu menjejaskan kembali imejnya.






Bagaimanapun, bagi pencinta sejati selebriti ini, mereka beranggapan perkara tersebut sebagai sesuatu yang tidak disengajakan selain menyokong apa yang diperkatakan oleh Zizan malah seakan mengetahui bahawa Zizan akan kembali memohon maaf kepada Neelofa selaku pengacara selepas tamat rancangan tersebut.


Sumber :sensasimalaysia

ZIZAN RAZAK DIKECAM!! -Kata-Kata Zizan Razak Di Meletop Timbulkan Kontroversi ini adalah Entri ulangsiar dari Blog Hangat merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Si Hangat iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.