'ORANG TUA SEPERTI MAHATHIR TIDAK AKAN ROSAKKAN HARTA BENDA ATAU BALING BOM' - NAZRI - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di 'ORANG TUA SEPERTI MAHATHIR TIDAK AKAN ROSAKKAN HARTA BENDA ATAU BALING BOM' - NAZRI harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
'ORANG TUA SEPERTI MAHATHIR TIDAK AKAN ROSAKKAN HARTA BENDA ATAU BALING BOM' - NAZRI

'ORANG TUA SEPERTI MAHATHIR TIDAK AKAN ROSAKKAN HARTA BENDA ATAU BALING BOM' - NAZRI



KUALA LUMPUR - Menteri Pelancongan & Kebudayaan Datuk Seri Nazri Aziz berkata, kehadiran bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamed ke perhimpunan Bersih 4 yang lalu tidak akan mendatangkan sebarang ancaman kepada negara.

Nazri juga mendakwa, Tun Dr Mahathir berdolak dalih kerana terdahulu bekas Perdana Menteri ini menolak demokrasi, namun kini dia menyertainya pula.

"Dia pun sudah berubah sikap. Dulu kata demonstrasi bukan budaya kita tetapi bila sudah tua, 90 tahun, baru sedar ini merupakan budaya baru dan dia pun hendak sertai sekali.

"Okaylah macam itu. Lagipun saya tidak fikir orang tua macam itu akan rosakkan harta benda atau baling bom. Makin ramai orang tua macam Tun Dr Mahathir lagi bagus," katanya dalam sidang media di Festival Kraft Antarabangsa Kuala Lumpur 2015.

Terdahulu, Tun Dr Mahathir menjelaskan, kehadirannya ke perhimpunan itu adalah bagi menuntut Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak meletak jawatan setelah segala prosedur yang 'halal' telah ditutup oleh Najib semata-mata untuk terus berkuasa dan memperbodohkan rakyat.

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal 'ORANG TUA SEPERTI MAHATHIR TIDAK AKAN ROSAKKAN HARTA BENDA ATAU BALING BOM' - NAZRI. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.