Nasi Lemak Telur Mata Agenda Yahudi + Freemason + Illuminati - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Nasi Lemak Telur Mata Agenda Yahudi + Freemason + Illuminati harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
Nasi Lemak Telur Mata Agenda Yahudi + Freemason + Illuminati

Nasi Lemak Telur Mata Agenda Yahudi + Freemason + Illuminati

Ramai yang tidak sedar bahawa NASI LEMAK TELUR MATA yang femes sebagai menu sarapan kita sebenarnya merupakan agenda yahudi + freemason + illuminati.

Kerana apa? Lihat sendiri :




● Telur mata itu membentuk seperti satu mata atau "all-seeing eye" yang merupakan simbol freemason.
● Nasi lemak itu sengaja dibentukkan seperti piramif yang juga menjadi simbol freemason dan illuminati.
● kacang goreng yang berwarna kemerah-merahan itu merupakan simbol red bean army
● sambal yang seakan-akan warna darah itu merujuk kepada "blood brotherhood" yang menjadi asas kesatuan freemason.
● nasi lemak mengandungi lemak dan kolesterol yang tinggi yang boleh menyebabkan pemakannya menjadi mengantuk lalu mengurangkan produktiviti dan lama kelamaan akan membawa penyakit seperti jantung dll.

Maka ini adalah agenda yahudi utk melemahkan kekuatan org melayu. Maka kita kena boikot nasi lemak telur mata! Boikot boikot! Agenda freemason!

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Nasi Lemak Telur Mata Agenda Yahudi + Freemason + Illuminati. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.