Samseng taik kucing teruk dipukul kerana tunjuk samseng - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Samseng taik kucing teruk dipukul kerana tunjuk samseng harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
Samseng taik kucing teruk dipukul kerana tunjuk samseng

Samseng taik kucing teruk dipukul kerana tunjuk samseng



Rakaman video seorang lelaki usia 30'an dibelasah dua lelaki tersebar di laman Facebook lewat petang hari ini.

Kejadian 'samseng' jalanan itu dirakam oleh seorang pengguna jalan raya yang dirakam melalui 'side mirror' keretanya yang menunjukkan lelaki berbaju belang biru memarahi seorang pemandu di sebelah keretanya.

Lelaki itu pada mula memarahi pemandu berkenaan yang tidak mengendahkannya.




Samseng Jalanan 'Dibelasah' - http://goo.gl/jI7kR2More: #MediaVids
Posted by My Media Hub on Tuesday, May 5, 2015


Namun, tindakan lelaki berbaju belang itu yang menendang pintu kenderaan pemandu terbabit menyebabkan rakan 'mangsa' keluar dari kereta dan terus membelasah lelaki terbabit.

Berdasarkan rakaman, lelaki yang berlagak 'samseng' itu tewas di tangan kedua-dua lelaki berkenaan.

Bagaimanapun, sehingga kini tiada sebarang individu yang tampil mendedahkan punca sebenar pergaduhan ketiga-tiga lelaki berkenaan.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Samseng taik kucing teruk dipukul kerana tunjuk samseng. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.