Che Ta dah Malas nak berlakon fokus menjual minyak wangi.. merupakan Entri ulangsiar dari blog kategori Berita Tempatan. Memaparkan informasi terkini dan trending di Blogosphere Malaysia. Semoga Che Ta dah Malas nak berlakon fokus menjual minyak wangi.. membawa Manfaat dan Faedah kepada pembaca blog Natang Ngoh. Wallahu'alam bissawab.
 Che Ta dah Malas nak berlakon fokus menjual minyak wangi..

Che Ta dah Malas nak berlakon fokus menjual minyak wangi..



Memang sekarang dah susah nak nampak wajah pelakon yang cantik bertudung Rozita Che Wan di kaca TV kan? Bila dah lama tak muncul di kaca TV, ada la mulut-mulut orang dok bercakap yang Che Ta ni dah tak nak berlakon..

Rupanya Che Ta sendiri akui dah malas berlakon kerana mahu fokus kepada perniagaan, macam korang tahu Che Ta sekarang ni memang sibuk dengan bisnes terbarunya.. Dari jual tudung sampai kini dia dah hasilkan minyak wangi sendiri..

“Saya labelkan minyak wangi saya sebagai ‘Precious RCW’ dan setakat ini sambutannya sangat memberangsangkan.

“Dalam masa sama, saya terkejut juga sebab belum dilancarkan, 5,000 botol sudah habis dijual selepas seminggu saya jual di Instagram (IG).

“Insyaallah pada Mei ini minyak wangi saya akan dilancarkan. Sekarang ni masih menunggu stok baru sampai,” katanya..

Lagi satu Che Ta nak ingatkan dia bukan nak berhenti berlakon, cuma dia malas.. Maksud malas dan berhenti tu membawa maksud yang berbeza..

Che Ta masih lagi terima tawaran berlakon tapi tak sekerap macam dulu.. Apapun, Che Ta memang sekarang dah bersikap memilih dan hanya berlakon dengan produksi sendiri iaitu Padusi Productions.-sumber

Artikel Che Ta dah Malas nak berlakon fokus menjual minyak wangi.. ini bukan ditulis oleh pemilik Laman Natang Ngoh. Ia adalah Perkongsian bermanfaat iaitu Entri ulangsiar dari laman popular yang ditulis oleh penulis terhebat di Malaysia.
Setinggi Penghargaan kepada Kraiboy iaitu penulis dan sumber asal artikel yang menarik ini. More respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.