HUDUD: KALAU LULUS, SAYA TAK AKAN MASUK KELANTAN - KJ - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di HUDUD: KALAU LULUS, SAYA TAK AKAN MASUK KELANTAN - KJ harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




HUDUD: KALAU LULUS, SAYA TAK AKAN MASUK KELANTAN - KJ








Gambar sebuah portal berita online tempatan melaporkan, Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin, tidak akan masuk ke negeri Kelantan sekiranya kerajaan negeri itu meluluskan h#ukum hudud.



"Khairy Jamaluddin yakin motif PAS dalam melaksanakan Hudud di Kelantan adalah untuk memerangkap ramai pemimpin UMNO yang penuh skandal termasuk dirinya sendiri,"



Bagaimanapun, Khairy menerusi laman Facebooknya menafikan dakwaan itu.



"Siapa lah tak ada kerja la#in sampai terlalu banyak masa lapang untuk Photoshop berita palsu di bawah ini.










"Biasanya saya tak perlu nafikan fitnah seperti ini tetapi oleh kerana ramai yang tanya saya tentang 'berita' ini, maka saya dengan tegas ingin sahkan bahawa ia adalah satu fitnah. I#ni bukan kenyataan saya dan ini juga bukan berita yang diterbitkan oleh Berita Harian. Ini kerja edit gambar.



"Kalau nak menipu pun biar lah logik sikit," katanya.



Menurut sumber, perbuatan pihak yang tidak bertanggungjawab itu sengaja memfitnah Menteri Belia & Sukan itu bagi melaga-lagakan pemimpin UMNO dan PAS sebagai usaha untuk mengagal#kan perlaksanaan hukum hudud di Kelantan berikutan pihak anti hudud sudah kekeringan idea untuk menghalang tindakan PAS yang dilihat begitu bersungguh-sungguh.



Sumber





PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri







Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal HUDUD: KALAU LULUS, SAYA TAK AKAN MASUK KELANTAN - KJ. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.