Video jurunikah lucu macam Mael Kolip jadi viral - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Video jurunikah lucu macam Mael Kolip jadi viral harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




Video jurunikah lucu macam Mael Kolip jadi viral








Jika sebelum ini sebuah video lucu menj#adi viral apabila seorang warga emas berusia 50 tahun terlupa menyebut nama bakal isterinya semasa hendak dinikahkan kini satu lagi video berkaitan satu majlis pernikahan menjadi tumpuan pengguna laman sosial.



Video yang berdurasi 3 minit 10 saat itu mengesahkan tentang seorang pemuda yang hendak dinikahkan oleh seorang jurunikah yang kelihatan sempoi dan melucukan.



Majlis pernikahan itu dirakamkan berlang#sung di sebuah kampung di Batu Pahat, Johor.



Dalam video itu, pemuda tersebut yang bernama Aiman sedikitpun tidak kelihatan gementar ketika berdepan dengan jurunikah tersebut dan mampu melafazkan akad dalam nada lancar semasa sesi percubaan.










Pengantin lelaki ketawa beberapa kali semas#a mendengar penerangan daripada jurunikah tersebut atas sebab yang dirasakan lucu.



Kedengaran dalam video itu para hadirin di majlis tersebut tertawa sama selepas mendengarkan lawak jenaka yang dibuat oleh jurunikah berkenaan.



Difahamkan, jurunikah itu yang dikenali dengan nama Su#buh merupakan seorang imam yang sangat popular di Batu Pahat.



Paparan video yang tersebar di Facebook itu mendapat pelbagai komen dengan salah seorang daripadanya iaitu Muhammad Ramdhani Aedi berkata `Mana nak dapat tok kadi ni? macam nak kawin sekarang je’.



Seorang lagi pengguna Facebook Mat Yie berkata `hilang sikit rasa gemuruh debar pengantin.



Video itu telah dikongsikan lebih 45,149 kali dan men#dapat 20, 516 likes.
















Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri













Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Video jurunikah lucu macam Mael Kolip jadi viral . Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.