Artis muat naik foto nampak sarung kopek, peminat pula berkelahi - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Artis muat naik foto nampak sarung kopek, peminat pula berkelahi harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




Artis muat naik foto nampak sarung kopek, peminat pula berkelahi








Tindakan artis wanita, Mimi One Nation Emcees memuat naik beberapa keping gambar seksinya di laman sosial Insta#gram mengundang perbalahan di kalangan peminatnya.



Menerusi foto yang dimuat naik oleh penyanyi itu, Mimi memakai singlet berwarna putih yang kelihatan jarang sehingga menampakkan pakaian dalamnya.



Foto tersebut telah mengundang pelbagai respon negatif peminat terhadap Mimi sehingga ada yang melemparkan kata-#kata lucah kepadanya.










Rata-rata peminatnya berpendapat bahawa Mimi tidak perlu memuat naik gambar seperti itu kerana hanya mengaibkan dirinya sendiri.



Malah ada yang berpendapat, Mimi seakan-akan mahu menjual diri kerana kebanyakan foto yang dimuat naiknya memaparkan gaya yang menggoda.



Namun, terdapat juga peminat ya#ng menyokong tindakan Mimi kerana berpendapat penyanyi itu berhak dalam menentukan pakaian yang dipakainya.



Perbezaan pendapat berhubung gamb#ar itu menyebabkan timbul perbalahan di kalangan peminatnya.





Sumber





PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri













Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Artis muat naik foto nampak sarung kopek, peminat pula berkelahi. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.