PANAS! Video Pengurus Menipu Tegar Didedah - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di PANAS! Video Pengurus Menipu Tegar Didedah harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




PANAS! Video Pengurus Menipu Tegar Didedah










Nur JM Mohd menceritakan perangai buruk pengurus bernama Arif Dollah yang berasal dari Singapura tersebut term#asuk menipu penyanyi dari Indonesia, Tegar.



Nur JM Mohd juga yang berasal dari Si#ngapura menceritakan Arif Dollah adalah seorang yang menjatuhkan orang lain untuk kepentingan sendiri.










Nur JM Mohd juga menceritakan Arif Do#llah seorang pengurus yang penipu dan memberi hint dia juga mempunyai nafsu songsang.



Tonton video di bawah:

















Sumber





PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri











Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal PANAS! Video Pengurus Menipu Tegar Didedah. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.