Lisa Surihani didakwa hamil guna kaedah Tabung Uji. merupakan Entri ulangsiar dari blog kategori Berita Tempatan. Memaparkan informasi terkini dan trending di Blogosphere Malaysia. Semoga Lisa Surihani didakwa hamil guna kaedah Tabung Uji. membawa Manfaat dan Faedah kepada pembaca blog Natang Ngoh. Wallahu'alam bissawab.


Lisa Surihani didakwa hamil guna kaedah Tabung Uji.








Bila mengandung bising, bila tak mengandung pun bising.. Mungkin tu lah nasib yang menimpa Lisa Surihani dan Yusry.. Sebelum ni kecoh bila Lisa Surihani telah maklumkan berita dia telah mengandung..



Ramai peminat Lisa rata-rata gembira, tapi ada pulak mulut-mulut jahat yang berbunyi bila Lisa ni mengandung.. Bising kononnya, Lisa dan suami telah menggunakan- kaedah tabung uji (IVF) dalam usaha untuk mendapatkan anak..



Tapi, terkini Miss A pun ada dapat maklumat dari media lain mengatakan perkara yang sama.. Pasangan ni telah menggunakan kaedah tabung uji.. Miss A tak pasti sama ada perkara ini benar atau tak..



Kalau betul pun biarlah, janji usaha mereka untuk mendapatkan zuriat tak bercanggah dengan hukum Islam.. Ye dak?



Yang lebih manarik ada khabar angin mengatakan Lisa ni sedang mengandung anak kembar.. Wow.. kalau betul mesti syok kan.. Dah lama tunggu sekali dapat dua terus..hehe.. Kalau betul kembar, tahniah Miss A ucapkan kepada Lisa.. Jaga elok-elok tau kandungan tu -sumber




Artikel Lisa Surihani didakwa hamil guna kaedah Tabung Uji. ini bukan ditulis oleh pemilik Laman Natang Ngoh. Ia adalah Perkongsian bermanfaat iaitu Entri ulangsiar dari laman popular yang ditulis oleh penulis terhebat di Malaysia.

Setinggi Penghargaan kepada Kraiboy iaitu penulis dan sumber asal artikel yang menarik ini. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.