Inilah dia wajah pengurus yang dituduh menipu dan melarikan wang Tegar - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Inilah dia wajah pengurus yang dituduh menipu dan melarikan wang Tegar harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




Inilah dia wajah pengurus yang dituduh menipu dan melarikan wang Tegar








Baru-baru ini kecoh sebentar dunia hiburan mengenai nasib Tegar yang didakwa ditipu oleh pengurusnya se#ndiri, Arif Dollah, seorang warga Singapura.



Bagaimanapun, Arif selaku tuan empunya diri menyifatkan perkara tersebut tidak masuk akal dan mendakwa hubungan dia dengan Tegar cukup akrab umpama adik-beradik malah cukup sedih apabila dilemparkan dengan tuduhan sebegitu.



“Bagi saya senang saja, kalau b#etullah saya tipu dan guna duit dia, kenapa mereka tak laporkan saja hal itu kepada pihak berkuasa? Saya tak bimbang dan untuk apa saya patut rasa takut jika betul saya tak buat salah”










“Bukan nak mengungkit tetapi saya rasa tak adillah apabila orang tuduh saya sebegitu rupa sedangkan saya tak buat perkara tersebut”



“Saya sedih dengan hal ini. Tapi sa#ya tak salahkan Tegar kerana saya tahu, dia seorang yang sangat menghormati orang tuanya” katanya yang telah berhenti menjadi pengurus Tegar, hujung bulan lalu.



Selain itu Arif turut mendakwa bah#awa dia juga telah melakukan transaksi duit bayaran kepada ibu Tegar ketika dia berada di Kuala Lumpur sebelum ini.



Sumber





PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri













Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Inilah dia wajah pengurus yang dituduh menipu dan melarikan wang Tegar. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.