BEKAS WARDEN BONGKAR KETAKSUBAN ANWAR KETIKA DALAM PENJARA (1994-2004) - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di BEKAS WARDEN BONGKAR KETAKSUBAN ANWAR KETIKA DALAM PENJARA (1994-2004) harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




BEKAS WARDEN BONGKAR KETAKSUBAN ANWAR KETIKA DALAM PENJARA (1994-2004)








BETUL ke? Ketika dipenjarakan atas kesalahan rasuah dulu Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim diberikan layanan sedikit berbeza daripada banduan lain dan ditempatkan dalam sel secara berseorangan.



Begitulah cerita yang dibaca daripada petikan skrin aplikasi bual yang tersebar hari ini apabila seorang didakwa bekas warden penjara mendedahkan kisah bagaimana dia menjaga bekas Timbalan Perdana Menteri #itu.










Di laman blog Sebastian Phiu, warden berkenaan dikatakan menjaga Anwar dari tahun 1999 hingga 2004 selama lima tahun.



“Tengkok tak sakit, buat akal sakit, pinggan#g tak sakit buat akal sakit,” katanya dalam perbualan itu.

















Antara perkara menarik perhatian ialah apabila, warden itu mendakwa makanan untuk Anwar akan dimasak oleh kakitangan penja#ra dan ia perlu dirasa terlebih dahulu oleh pegawai atasan.



“Macam mana boleh cerita dia kena racun arsenik.



“Sepatutnya pegawai atasan sudah kena rac#un dulu, sebab dicuba depan dia setiap hari,” katanya.



Kalau yang itu, mungkin ia mengelakkan cubaan Anwar diracun ketika di dalam penjara itupun sebelum itu ada juga Anwar mendakwa kononnya diracun arsenik.



Tidak diketahui kesahihan petikan skrin #berkenaan yang tersebar tetapi ia kini sudah menjadi viral di laman media sosial.



Semalam Anwar sudah pun memulakan hukuman penjara lima tahunnya atas kesalahan meliwat bekas pembantu peribadinya Mohd Saiful Bukhari Azlan.



Mahkamah Persekutuan semalam meno#lak rayuan Anwar untuk mengetepikan sabitan dan hukuman penjara lima tahun yang ditetapkan Mahkamah Rayuan pada Mac 2014 lalu.



Sumber





PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri















Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal BEKAS WARDEN BONGKAR KETAKSUBAN ANWAR KETIKA DALAM PENJARA (1994-2004). Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.