Agnes Monica berselfie sampai tunjuk bra . merupakan Entri ulangsiar dari blog kategori Berita Tempatan. Memaparkan informasi terkini dan trending di Blogosphere Malaysia. Semoga Agnes Monica berselfie sampai tunjuk bra . membawa Manfaat dan Faedah kepada pembaca blog Natang Ngoh. Wallahu'alam bissawab.


Agnes Monica berselfie sampai tunjuk bra .






Agnes Monica merupakan penyanyi popular berasal dari Indonesia.., mula terlibat dengan industri hiburan sejak berusia enam tahun sebagai seorang penyanyi cilik..



Mula terkenal di Malaysia melalui lagu ‘Matahari’.., lepas tu cerita tentang Agnes di Malaysia mula senyap.. Memang tak dapat dinafikan Agnes antara selebriti yang suka berpakaian seksi..



Terbaru, fesyen yang dipakai oleh Agnes telah mendapat kritik hebat dari peminatnya.. Agak menjolok mata jugak lah Miss A tengok.., walaupun dapat kritikan ada juga yang memberikan komen positif kepada Agnes yang mengatakan dia kelihatan lebih cantik dan menawan..



Hasil carian imej untuk agnes monica



Pada pendapat korang gambar Agnes ni seksi ke idok? Walaupun aset dia tak berapa besar, tapi boleh dikira seksa la jugak..apa pun tidak dinafikan Agnes Monica sememangnya di antara artis wanita cantik indonesia walaupun usianya sudah agak meningkat -sumber



Artikel Agnes Monica berselfie sampai tunjuk bra . ini bukan ditulis oleh pemilik Laman Natang Ngoh. Ia adalah Perkongsian bermanfaat iaitu Entri ulangsiar dari laman popular yang ditulis oleh penulis terhebat di Malaysia.

Setinggi Penghargaan kepada Kraiboy iaitu penulis dan sumber asal artikel yang menarik ini. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.