Punca 5 Gambar Aidil Zafuan Dan Zaquan Adha Ketika Belum Popular Tersebar Terjawap Akhirnya - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Punca 5 Gambar Aidil Zafuan Dan Zaquan Adha Ketika Belum Popular Tersebar Terjawap Akhirnya harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




Punca 5 Gambar Aidil Zafuan Dan Zaquan Adha Ketika Belum Popular Tersebar Terjawap Akhirnya


Bintang kembar bola sepak Malaysia iaitu Aidil Zaquan dan Zaquan Adha sememangnya amat popular di kalangan masyarakat Malaysia.



Bukan sahaja bakat mereka berdua yang hebat malah kembar ini mempunyai aura tersendiri dan mempunya wajah yang tampan.



Aidil Zafuan kini merupakan ketua pasukan utama bola sepak Malaysia namun kecederaan menyebabkannya tidak dapat beraksi bersama skuad Malaysia di AFF Suzuki bulan lepas.










Aidil Zafuan kini berkahwin dengan rakan baik Nora Danish iaitu Zarema Zainal manakala Zaquan Adha pula memperisterikan pelakon Ayu Raudhah, adik Rozita Che Wan.



Jom lihat wajah ketika kembar ini sebelum popular. (gambar kredit: MediaHiburan)


















Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri













Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Punca 5 Gambar Aidil Zafuan Dan Zaquan Adha Ketika Belum Popular Tersebar Terjawap Akhirnya. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.