PEKERJA TOL MAJU EXPRESSWAY (MEX) KURANG AJAR! - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di PEKERJA TOL MAJU EXPRESSWAY (MEX) KURANG AJAR! harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




PEKERJA TOL MAJU EXPRESSWAY (MEX) KURANG AJAR!






Pekerja tol atau nama lainnya toll gate girl di MEX Highway sangat kurang ajar.



Kalau dulu kita selalu mendengar kisah pengguna maki hamun syarikat tol dan pekerja tol. Sekarang, pekerja tol sendiri sudah berani memaki hamun dan memekik kepada pengguna highway.



Aku dan husband lalu MEX Highway Toll dan kebetulan perempuan gila pakai tudung maki suami aku sebab terjatuhkan duit syiling. Walaupun suami aku dah bagi duit syilling yang lain, dia masih maki-maki dan menjerit-jerit siap sound lagi



"Bagi duit tu betul-betul aah!!'










Yang menjadi tanda tanya, kami report kepada pekerja lelaki yang kebetulan ada di situ dan dia kata perempuan 'bangsat' itu dah banyak kali maki pengguna MEX Highway.



Malang sekali, manager MEX Highway dah balik kerja. Tak dapat kami nak 'basuh' perempuan jahat itu depan manager.



Persoalannya, kalau dah banyak kali toll gate girl MEX Highway ini maki pengguna tol, kenapa masih simpan lagi?



Tujuan aku tulis aduan rakyat ni supaya pihak MEX Highway ambil tindakan tegas terhadap pekerja mereka yang kurang ajar itu. Kami bayar tol bukan untuk sakit kepala dan dihina!!!!



Kredit - Sempoi (pengadu)



Sumber





PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri













Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal PEKERJA TOL MAJU EXPRESSWAY (MEX) KURANG AJAR!. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.