Kesihatan Tuan Guru Nik Aziz Menurun Dan Perlu Rehat - Nik Abduh - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Kesihatan Tuan Guru Nik Aziz Menurun Dan Perlu Rehat - Nik Abduh harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




Kesihatan Tuan Guru Nik Aziz Menurun Dan Perlu Rehat - Nik Abduh








Jika pagi tadi heboh tentang gambar lama yang disebarkan yang Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat terbaring tidak sihat dan perkara itu telah disahkan oleh Timbalan Menteri Besar Kelantan Datuk Mohd Amar Nik Abdullah tentang gambar di bawah.








Ekeoran tersebar gambar tersebut sebentar tadi, anak kepada Tuan Guru Nik Aziz iaitu Nik Abduh telah memberitu dalam ruangan facebooknya yang TGNA memang tidak sihat dan sudah sebulnn tidak ke Masjid kerana keletihan.










Menurut Nik baduh, kesihatan TGNA sedikit menurun selepas banjir dan memohon maaf kerana TGNA memilih untuk tidak mahu diziarahi buat masa ini kerana memerlukan masa rehat yang cukup.








Apapun marilah sama-sama kita mendoakan agar kesihatan TGNA cepat pulih dan sentiasa dirahmati ALLAH.



Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri













Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Kesihatan Tuan Guru Nik Aziz Menurun Dan Perlu Rehat - Nik Abduh. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.