Respon Sharnaaz Ahmad Mengenai Tuduhan Beli Todi Di Jepun - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Respon Sharnaaz Ahmad Mengenai Tuduhan Beli Todi Di Jepun harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




Respon Sharnaaz Ahmad Mengenai Tuduhan Beli Todi Di Jepun








Pelakon popular, Sharnaaz Ahmad baru-baru ini telah dipalit dengan kontroversi setelah tersebarnya gambar dirinya bersama aktres cantik iaitu Hanis Zalikha membeli belah di Jepun ketika menjalani penggambaran sebuah drama di negara matahari terbit itu.



Di dalam troli berkenaan, terdapat beberapa tin minumam keras berjenama Asahi dan yang menjadi tanda tanya orang ramai, milik siapakah tin-tin tersebut?










“Kesalahan orang kalau cari memang seronok kan, tapi ada tak kita lihat kesalahan diri sendiri?” Banyak isu lain yang boleh dibuat. Kesalahan orang kalau cari memang seronokkan? Tetapi pernah tak kita melihat kesalahan pada diri sendiri? Ini membosankan.



“Perkara itu, orang yang bercakap. Bukan saya. Jadi saya tidak hairan pun. Saya lebih pentingkan kerja daripada perkara itu. Saya lebih pentingkan kerja saya daripada benda macam ini. Salam dari Jepun,” katanya. -



Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri













Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Respon Sharnaaz Ahmad Mengenai Tuduhan Beli Todi Di Jepun. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.