Punca Sebenar Letupan Bom Di Gurun, Kedah Terjawap Sudah - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Punca Sebenar Letupan Bom Di Gurun, Kedah Terjawap Sudah harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




Punca Sebenar Letupan Bom Di Gurun, Kedah Terjawap Sudah








Perkembangan terkini mengenai kes letupan bom di sebuah rumah di Taman Mesra Ria, Gurun, Kedah.



Hasil siasatan pihak polis mendapati, letupan bukan berpunca dari tong gas atau bom tangan. Tetapi letupan daripada bom mortar yang telah meragut tiga nyawa termasuk anggota tentera dan anaknya.



Polis kini sedang menyiasat bagaimana anggota tentera yang berusia 37 tahun itu boleh memiliki bahan letupan berkenaan di rumahnya.










Siasatan juga memberi tumpuan pada motif lelaki terbabit yang dipercayai cuba menggergaji objek berbentuk bom mortar berikutan terdapat beberapa saksi yang ternampak anggota tentera terbabit berbuat demikian di belakang rumahnya sebelum terjadinya letupan itu.










Hasil siasatan juga menemui beberapa serpihan bahan letupan bertanda kegunaan pasukan keselamatan negara di lokasi kejadian dalam radiuis satu meter, selain menemui sejumlah besar mercun di belakang rumah anggota tentera terbabit.



Sumber





PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri















Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Punca Sebenar Letupan Bom Di Gurun, Kedah Terjawap Sudah. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.