Hamleys Malaysia OU Arah Anak Rosyam Nor Buka Tudung - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Hamleys Malaysia OU Arah Anak Rosyam Nor Buka Tudung harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




Hamleys Malaysia OU Arah Anak Rosyam Nor Buka Tudung


Kedai Hamleys Malaysia di One Utama (OU) Damansara arah anak perempuan Rosyam Nor buka tudung sebagai syarat untuk ditawarkan bekerja di kedai alat permainan terkemuka terbabit. Menerusi laman sosial, kini trending status luahan kecewa pelakon Rosyam Nor terhadap kedai Hamleys Malaysia dimana anak perempuannya mengadu diarah buka tudung sebelum diterima masuk bekerja di Hamleys Malaysia. Difahamkan, anak perempuan Rosyam Nor yang kini berusia 17 tahun dikatakan cuba mencari pekerjaan di kedai Hamleys untuk mengisi masa lapang sebaik sahaja tamat peperiksaan SPM. Susulan menerima aduan dan kecaman hebat umat islam di laman sosial, Hamleys Malaysia menjelaskan bahawa pihak mereka kini sedang melakukan siasatan berhubung dakwaan tersebut.















Kenyataan Kecewa Rosyam Nor Dilaman Sosial








Penjelasan Hamleys Malaysia Isu Anak Rosyam Nor Kena Buka Tudung












Sumber





PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri













Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Hamleys Malaysia OU Arah Anak Rosyam Nor Buka Tudung . Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.