Cemburu, Anggota Polis Tembak Kepala Diri Sendiri - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di Cemburu, Anggota Polis Tembak Kepala Diri Sendiri harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.




Cemburu, Anggota Polis Tembak Kepala Diri Sendiri








LABUAN - Akibat tertekan dengan masalah rumah tangga, seorang anggota polis nekad mengambil tindakan untuk membunuh diri dengan menembak kepalanya sendiri menggunakan pistol di perumahan polis, di Ibu Pejabat Polis Labuan, malam tadi.



Dalam kejadian pada jam 11.55 malam itu, mangsa, Lans Koperal Mohd Sobri Abd Rahman, 29, mengambil tindakan membunuh diri dan ditemui mati oleh isterinya di rumah mereka.










Siasatan awal pihak polis mendapati, punca kejadian dipercayai berpunca dari masalah rumah tangga berkaitan cemburu. Bagaimanapun, siasatan lanjut masih dijalankan.



Ketika kejadian itu berlaku, si isteri berada di dalam bilik dan hanya menyedari kejadian itu apabila terdengar bunyi kuat akibat tembakan.



Difahamkan, jenazah mangsa akan diterbangkan ke rumah keluarganya di Gerik, Perak selepas bedah siasat.



Sumber





PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri













Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal Cemburu, Anggota Polis Tembak Kepala Diri Sendiri. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.