Wanita Bogel Gemparkan Pengunjung Taman West Lake adalah Entri ulangsiar dari Laman Berita yang hanya perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Wanita Bogel Gemparkan Pengunjung Taman West Lake membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





Wanita Bogel Gemparkan Pengunjung Taman West Lake






Pengunjung di Taman West Lake, Bandar Baru, di Kampar, yang datang menikmati keindahan malam dikejutkan dengan seorang wanita yang berjalan di sekitar taman itu berbogel, Jumaat lalu.


Dalam kejadian jam 2.30 pagi, wanita yang berusia 30-an itu dipercayai kurang siuman dan berjalan di sekitar taman itu tanpa mengenakan seurat benang sehingga menimbulkan suasana kecoh dalam kalangan pengunjung taman itu.


Pengunjung yang mahu dikenali sebagai Saiful, 27, berkata, dia yang memancing di taman itu terkejut apabila mendapati wanita itu berada tidak jauh darinya mula membuka pakaian.


Katanya, selepas menanggalkan semua pakaiannya, wanita itu merayau-rayau di sekitar taman itu tanpa mempedulikan teguran pengunjung.


“Wanita itu tidak mengendahkan pengunjung walaupun ada antara pengunjung merakamkan gambarnya yang berbogel.





This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.





Wanita Bogel Gemparkan Pengunjung Taman West Lake ini adalah Entri ulangsiar dari diantara laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Wow Berita iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Dop Paka Sikit Arang.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.