Video Lucah Seks Fitnah Mirip Ustaz Azhar Idrus (UAI) Tersebar adalah Entri ulangsiar dari Laman Berita yang hanya perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Video Lucah Seks Fitnah Mirip Ustaz Azhar Idrus (UAI) Tersebar membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





Video Lucah Seks Fitnah Mirip Ustaz Azhar Idrus (UAI) Tersebar






Sebuah video lucah dengan individu mirip pendakwah bebas terkenal, Ustaz Azhar Idrus atau UAI telah tersebar secara viral di laman sosial.


Penyebaran video itu dipercayai bermula di blog 1cilipadi.blogspot.com yang telah memuatnaik gambar-gambar screenshot video itu dengan tajuk “Ustaz mu tunggu Video datang!”.


Ramai yang terkejut dengan penyebaran tersebut dan ramai juga yang mendakwa gambar tersebut diedit oleh orang yang tidak bertanggungjawab kerana warna kulit di bahagian badan dan kepala tidak sekata.


Walaubagaimanapun, gambar itu akan kekal menjadi pertikaian pengguna media sosial sehinggalah video screenshot pula itu dimuatnaik oleh pemilik blog itu kelak.


Penyebaran video lucah seumpama ini merupakan pertama kali di Malaysia yang mengaitkan seorang pendakwah terkenal.



VIDEO UAI


Incoming search terms:





This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.





Video Lucah Seks Fitnah Mirip Ustaz Azhar Idrus (UAI) Tersebar ini adalah Entri ulangsiar dari diantara laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Wow Berita iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Dop Paka Sikit Arang.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.