UPDATE: AL-FATIHAH, PEJUANG MALAYSIA DI SYRIA, LOTFI ARIFFIN AKHIRNYA MENINGGAL DUNIA adalah Entri ulangsiar dari Laman Isu Panas ! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya UPDATE: AL-FATIHAH, PEJUANG MALAYSIA DI SYRIA, LOTFI ARIFFIN AKHIRNYA MENINGGAL DUNIA membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





UPDATE: AL-FATIHAH, PEJUANG MALAYSIA DI SYRIA, LOTFI ARIFFIN AKHIRNYA MENINGGAL DUNIA





Bekas Ketua Penerangan Pemuda PAS Kedah Lotfi Ariffin yang menyertai peperangan di Syria bagi menentang Presiden Bashar Al-Assad dilaporkan terkorban hari ini selepas mengalami kecederaan parah sebelum ini.



BACA SINI: LAGI PEJUANG SYRIA DARI MALAYSIA, LOFTI ARIFFIN KOMA



Laporan pemergian Lotfi dipetik daripada akaun Facebook, Abu Talhah II, salah seorang lagi rakyat Malaysia yang turut berperang di Syria.



“Assalamualaikum, perginya seorang sahabat buat diriku, ulama dan mujahid buat ummah ini. Pemergiannya sangat dirasai kepada kami di sini, beliau tempat kami menadah ilmu dan membuat rujukan dalam permasalah ulama,” tulis Abu Talhah di Facebook.



Gambar kenangan pemilik akaun tersebut bersama Lotfi juga diletak bersama-sama status untuk memberitahu tentang kematian seorang lagi rakyat Malaysia itu.



Pengguna Facebook di ruang komen juga mengucapkan takziah di atas berita pemergian Lotfi. Lotfi sebelum ini dilaporkan berada dalam keadaan cedera parah dan koma selepas terlibat dalam satu pertempuran di negara bergolak itu.



Lofti bersama kumpulan Malaysia dikatakan diserang hendap tentera Al-Assad di Syria.




UPDATE: AL-FATIHAH, PEJUANG MALAYSIA DI SYRIA, LOTFI ARIFFIN AKHIRNYA MENINGGAL DUNIA ini adalah Entri ulangsiar dari Blog Isu Panas merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Mr Panas iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.