Luahan Datuk Kaiser Gurmet Kepada Eina Azman Buat Ramai Muntah Jealous adalah Entri ulangsiar dari Yuya! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Luahan Datuk Kaiser Gurmet Kepada Eina Azman Buat Ramai Muntah Jealous membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





Luahan Datuk Kaiser Gurmet Kepada Eina Azman Buat Ramai Muntah Jealous







Luahan Datuk Kaiser Gurmet Kepada Eina Azman Buat Ramai Muntah Jealous




Ini merupakan luahan dan pengakuan Datuk Paduka Kaiser Gurmeet sendiri yang mengatakan sejak bercinta dengan pelakon ini, dia tidak lagi makan menggunakan tangan sebaliknya akan disuap Eina Azman.



Ini kata Datuk Kaiser di Utusan:



Sejak bercinta dengan Eina lebih kurang setahun dulu, saya tidak lagi makan guna sudu atau tangan sebab Eina yang akan suap saya



Pengakuan ini menunjukkan bertapa romantiknya pasangan ini sehingga makan bersuap-suap dan sekaligus membuat orang ramai muntah kerana jealous.



Memang sayang betul Eina Azman in kepada suaminya itu. Semoga berkekalan dan bahagia sentiasa. Phewittt ~ sayang awak sampai 7E tutup xoxo.












Luahan Datuk Kaiser Gurmet Kepada Eina Azman Buat Ramai Muntah Jealous ini adalah Entri ulangsiar dari Borak Kosong merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Yuya iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.