Gempar! Tulang Babi Ditemui Dalam Kolam Ternakan Ikan Patin Di Ipoh, Perak adalah Entri ulangsiar dari Laman Berita yang hanya perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Gempar! Tulang Babi Ditemui Dalam Kolam Ternakan Ikan Patin Di Ipoh, Perak membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





Gempar! Tulang Babi Ditemui Dalam Kolam Ternakan Ikan Patin Di Ipoh, Perak






Gambar dan maklumat yang diperolehi dari blog CucuTokSelampit, mungkin akan membuatkan anda terasa loya dan jijik terhadap ikan patin ternah. Tahukah anda ikan patin ternak di sekitar Batu Gajah, Ipoh, Perak sebenarnya diberi makan babi sekor-sekor bagi menggalakkan tumbesarannya.

Kolam penternakan ikan patin itu yang telah pecah dan kering airnya, telah membongkar rahsia besar cina-cina tauke ikan patin ternak dengan penemuan timbunan tulang temulang dan kepala babi di dasar kolam.

Berdasarkan bentuk tengkorak kepala haiwan yang ditemui, adalah dipercayai penguasaha kolam ikan patin milik bukan Islam itu telah memberi makan ikan-ikan patin belaan berkenaan dengan bangkai-bangkai BABI. Berwaspadalah dengan apa yang kita makan kerana ianya akan menjadi darah daging. Seboleh-bolehnya elakkan dari makan makanan yang diragui puncanya. Wallahua’lam.

Incoming search terms:





This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.





Gempar! Tulang Babi Ditemui Dalam Kolam Ternakan Ikan Patin Di Ipoh, Perak ini adalah Entri ulangsiar dari diantara laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Wow Berita iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Dop Paka Sikit Arang.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.