MALAYSIAKINI GOLONGKAN @realDrMAZA @drmazacom DENGAN KELOMPOK MANUSIA ROSAK AQIDAH? adalah Entri ulangsiar dari Laman Isu Panas ! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya MALAYSIAKINI GOLONGKAN @realDrMAZA @drmazacom DENGAN KELOMPOK MANUSIA ROSAK AQIDAH? membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.





MALAYSIAKINI GOLONGKAN @realDrMAZA @drmazacom DENGAN KELOMPOK MANUSIA ROSAK AQIDAH?







Macam ada sesuatu sindiran yang hendak disampaikan oleh Malaysiakini tatkala meletakkan kedudukan MAZA setaraf dengan 2 manusia yang mempunyai masalah aqidah yang kronik.



Bagi yang literal memahami gambar yang dipaparkan ini, maka mereka tidak akan merasa apa-apa. Sebaliknya bagi individu yang melihat diluar skop, ianya adalah satu 'keputusan pertabalan' yang meletakkan ikon mantan calon Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang itu sebagai individu yang mengalami masalah mental yang serupa.



Apa-apapun, tahniah diucapkan kepada Dr. MAZA kerana diberikan taraf yang sama oleh Malaysiakini dengan kelompok bermasalah aqidah. SUMBER






MALAYSIAKINI GOLONGKAN @realDrMAZA @drmazacom DENGAN KELOMPOK MANUSIA ROSAK AQIDAH? ini adalah Entri ulangsiar dari Blog Isu Panas merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Mr Panas iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.


Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.