Perut ular meletup gagal hadam buaya merupakan Entri ulangsiar dari blog kategori Berita Tempatan. Memaparkan informasi terkini dan trending di Blogosphere Malaysia. Semoga Perut ular meletup gagal hadam buaya membawa Manfaat dan Faedah kepada pembaca blog Natang Ngoh. Wallahu'alam bissawab.
Perut ular meletup gagal hadam buaya

Perut ular meletup gagal hadam buaya


Seekor ular sawa Burma dipercayai meletup dengan perutnya terburai selepas dikatakan cuba menelan seekor buaya sepanjang kira-kira dua meter.
Selepas bertembung dengan buaya berkenaan dan menang dalam pertarungan, ular sawa itu dikatakan menelan mangsanya.
Bagaimanapun, ia berakhir dengan badannya koyak rabak.
Bangkai ular dan buaya itu ditemui terapung di sungai di Taman Negara Everglades di selatan Miami-Dade di Florida.
Gambar yang dirakam menunjukkan kaki belakang dan ekor buaya itu terjulur keluar dari bangkai ular berkenaan.
Kepala ular itu pula terputus dari badannya.
Saintis yang mengulas kejadian itu berkata, mereka percaya ular itu cuba menelan buaya berkenaan tetapi gagal menghadamnya.
Bangkai buaya itu mula membusuk dan gas memenuhi perut ular sehingga menyebabkan ia meletup. - Agensi- sumber

Artikel Perut ular meletup gagal hadam buaya ini bukan ditulis oleh pemilik Laman Natang Ngoh. Ia adalah Perkongsian bermanfaat iaitu Entri ulangsiar dari laman popular yang ditulis oleh penulis terhebat di Malaysia.
Setinggi Penghargaan kepada Kraiboy iaitu penulis dan sumber asal artikel yang menarik ini. More respect from Natang Ngoh.

http://infolagi2u.blogspot.com/2016/10/perut-ular-meletup-gagal-hadam-buaya.html

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.