“Semalam baru je sanding, hari ini si suami pergi buat selamanya selepas dilanggar pajero mabuk” adalah Entri ulangsiar dari Laman Hangat! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya “Semalam baru je sanding, hari ini si suami pergi buat selamanya selepas dilanggar pajero mabuk” membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.
“Semalam baru je sanding, hari ini si suami pergi buat selamanya selepas dilanggar pajero mabuk”

“Semalam baru je sanding, hari ini si suami pergi buat selamanya selepas dilanggar pajero mabuk”

“SEMALAM BARU JE SANDING, HARI INI SI SUAMI PERGI BUAT SELAMANYA SELEPAS DILANGGAR PAJERO MABUK”

Baru Sehari Bergelar Isteri Kepada Insan Tercinta, Si Suami Sudah Pergi Buat Selama-lamanya
Baru Sehari Bergelar Isteri Kepada Insan Tercinta, Si Suami Sudah Pergi Buat Selama-lamanya
Sehari selepas majlis resepsi perkahwinan pasangan ni, sesuatu perkara yang tidak disangka berlaku. Suami kepada wanita ini meninggal dunia akibat kemalangan. Ya Allah.. Kasihannya. Kita yang dapat tahu berita ni pun sedih apatah lagi si isteri dan keluarga arwah bahagian lelaki.
Semoga arwah ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. Sesungguhnya, Allah S.W.T lebih menyayangi dan ada hikmah disebalik kejadian yang berlaku.

SEMALAM HARI BAHAGIAMU, PAGI NI KAMI TERIMA BERITA SEDIH..

HAJAT TAK KESAMPAIAN..

MENINGGAL AKIBAT KEMALANGAN

Ini pula dipetik dari FB seorang DJ yang bekerja ketika perkahwinan arwah lelaki tu.. Difahamkan mereka telah bernikah 2 bulan lepas dan majlis resepsi perkahwinan mereka telah diadakan di rumah keluarga bahagian lelaki. Al-Fatihah..

Sumber artikel: Oh Bulan

“Semalam baru je sanding, hari ini si suami pergi buat selamanya selepas dilanggar pajero mabuk” ini adalah Entri ulangsiar dari Blog Hangat merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Si Hangat iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.