Lelaki Mengaku Pukul Kerana Tertekan Dengan Sikap Isteri - Polis adalah Entri ulangsiar dari Laman Hangat! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Lelaki Mengaku Pukul Kerana Tertekan Dengan Sikap Isteri - Polis membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.
Lelaki Mengaku Pukul Kerana Tertekan Dengan Sikap Isteri - Polis

Lelaki Mengaku Pukul Kerana Tertekan Dengan Sikap Isteri - Polis



JOHOR BAHRU - Susulan satu video viral yang merakamkan aksi seorang lelaki memukul seorang wanita yang dipercayai isterinya menggunakan kasut baru-baru ini, pihak polis telah berjaya menahan lelaki tersebut di Kluang semalam.

Menurut Ketua Polis Daerah Batu Pahat Asisten Komisioner Din Ahmad, suspek itu yang berusia 44 tahun ditahan di kediamannya di Taman Sri Kluang kira-kira jam 7.30 malam.

Menurut beliau lagi, hasil soal siasat, lelaki terbabit mengaku memukul isterinya kerana tertekan dengan sikap isterinya itu yang suka membebel di sebabkan masalah kewangan.

Pemeriksaan lanjut juga mendapati lelaki tersebut menghidap penyakit mental dan pernah menerima rawatan di Hospital Kluang.

"Polis telah merampas sepasang kasut berwarna hitam dipercayai digunakan lelaki tersebut untuk memukul isterinya dalam kejadian tiga hari lepas," katanya sebagaimana lapor Bernama.

Suspek direman selama empat hari bagi membantu siasatan. 
sumber- Siakapkeli.my

Lelaki Mengaku Pukul Kerana Tertekan Dengan Sikap Isteri - Polis ini adalah Entri ulangsiar dari Blog Hangat merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Si Hangat iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.