Bapa cuba selamatkan bayinya rentung bersama dalam kebakaran adalah Entri ulangsiar dari Laman Hangat! Sebagai sebaran serta perkongsian terkini dan trending di Malaysia. Semoga bermanfaat dan sila sebarkan ke sosial network sekiranya Bapa cuba selamatkan bayinya rentung bersama dalam kebakaran membawa kebaikan kepada kita. Wallahu'alam bissawab.
Bapa cuba selamatkan bayinya rentung bersama dalam kebakaran

Bapa cuba selamatkan bayinya rentung bersama dalam kebakaran

Keadaan rumah yang terbakar pagi tadi. (Gambar kecil Nazri bersama anaknya.)
Keadaan rumah yang terbakar pagi tadi. (Gambar kecil Nazri bersama anaknya.)
Seorang bapa di sini maut ketika sedang cuba menyelamatkan bayinya dalam satu kebakaran awal pagi tadi.
Mangsa, Nazri Zainal Abidin, 29 ditemui rentung bersama anaknya, Damia Auliah Salsabila, 3 bulan di sebuah rumah dua tingkat di Kampung Nelayan Teluk Kumbar.
Ketua Polis Daerah Barat Daya, Superintendan Lai Fah Hin berkata, pada jam 2.10 pagi jentera bomba dari Balai Bomba Sri Balik Pulau tiba dan memadam kebakaran dengan bantuan Pasukan Bomba Sukarelawan.
Menurutnya, maklumat yang diterima terdapat dua mangsa termasuk seorang lelaki Melayu dan seorang bayi perempuan Melayu berada dalam rumah yang terbakar.
“Pada jam lebih kurang 3 pagi api telah di padam dan menemui mayat di hadapan pintu pagar rumah.
“Sementara dipercayai mayat seorang bayi tersangkut pada ruang atas tempat kejadian,” katanya.
Kedua-dua mayat rentung di hantar ke rumah mayat Hospital Balik Pulau untuk bedah siasat.

Sumber: Sinar Harian

Bapa cuba selamatkan bayinya rentung bersama dalam kebakaran ini adalah Entri ulangsiar dari Blog Hangat merupakan laman yang popular di Malaysia. Penghargaan kepada Si Hangat iaitu penulis/pemilik asalnya. Much more respect from Natang Ngoh.

Post a Comment

unfoolgiven unblogiven

{picture#https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xaf1/v/t1.0-1/c34.34.431.431/s200x200/383495_666690133356462_1783821221_n.png} Unfoolgiven an Author Natang Ngoh Jahat Molek. Menulis dengan pancaendera lapis ke 13 Unblogiven. Berbicara dengan bahasa yang satu. {facebook#https://www.facebook.com/unfoolgiven.unblogiven} {twitter#https://twitter.com/unfoolgiven} {google#https://plus.google.com/107838683407031460551}
Powered by Blogger.